TÜYAP *-* *-* ve tabiki TESS

13.11.14

   Herkese merhaba yeni bir blogger olarak ilk yazımı yazıyorum..Çok  heyecanlıyım çünkü genelde yazdıklarımı dönüp okuyunca ne salakça şeyler yazmışım deyip hepsini silerim umarım adam akıllı bişeyler çıkar ortaya..Önce kendimi tanıtmak istiyorum ben gökhan tezcan ,20 yaşındayım, istanbul üniversitesi elektrik elektronik müh. 2. sınıf öğrencisiyim anlaşıldığı üzere kitapları çok seviyorum müzik ve kitap sürekli bir çatışma halinde hangisini tercih edeceğime bir türlü karar veremiyorum.Ya da müzik dinlerken kitap okumaya kalkıyorum ve bir bakmışım şarkıya eşlik ediyorum :D :D veyahut dönüp dönüp aynı sayfayı okuyorum..

   Blogger olmayı içten içe istiyordum ama  saklama kabı ve the reading lady bloglarıyla tanışana kadar pek cesaret edemedim.En beğendiğim ve aman bir vlog paylaşsınlar da izliyim dediğim  bloglardır.
      Yoğun geçen iki haftalık vize maratonu sonrası ilaç gibi gelen bir kitap fuarı vizelerinde 7sinde bitip fuarın 8nde başlaması süper oldu bu yıl çünkü geçen iki yıl aynı zamana denk gelmeleri çok sinir ediyordu beni.Fuara gitsem ders çalışmıyorum diye vicdan azabı çekiyorum fuara gitmesem ama yılda bir defa oluyor ki diye avutuyordum kendimi :) neyseki bu yıl öyle bir sorunum olmadı..

    Artık tüyapa başlayalım her zaman yaptığım gibi elimde bir liste yanında d&r ve kitapyurdu fiyatları :D.Kitap fiyatlarını sorup karşılaştırıp pazarlık yapıp aldım kitapları :) aldığım kitaplarıda sıralamaya başlıyım..

  "Aşk tüm zamanların içinden geçer" serisi bu seriyi görüp beğenmiştim ama  o kadar çok kitap varki alınıp okunacak hep kararsız kalmıştım alıp almamak konusunda.Sonra the reading lady bu seriyi önerince birkaç başka bloggerdanda olumlu şeyler duyunca okuyunca alma zamanı geldi dedim ve aldım dip not:Bizzat reading lady'nin standından aldım kitabı "g" harfi sıkıntımdan dolayı birkaç defa blogunuzdan duyup aldım demek zorunda kaldım.Pek onur hanımla konuşamadım çünkü stand epey kalabalıktı ve biraz çekimserliğiminde katkısı oldu :)








 
      Doğan kitaptan zülfü livaneli'nin okumadığım 3 kitabını aldım daha önce SERENAD ve KARDEŞİMİN HİKAYESİni okuyup çok beğenmiştim bide Jean-Cristophe Garangé in leylekelrin uçuşunu aldım



 
  Daha önce okuduğum ve başlarda sıkıcı gelsede sonrasında beğendiğim  Asi Melekler'i ve aynı yazarın başka kitabı Angelopolis'i 5tl ye görünce ikisinide aldım (Asi Melekler kitabı ciltli)
       Saklama Kabından Eren'in tavsiyesi üzerine Kurtlara söyle eve döndüm ve The 100 kitaplarını aldım.


Diğer iki kitabım Sabahattin Ali hayranlığım 1yıl önce okuduğum Kürk Mantolu Madonna ile başladı sonra yavaş yavaş tüm kitaplarını okumaya karar verdim kuyucaklı yusuf okuyacağım 3.romanı olacak  bide Çavdar tarlasında çocuklar merak ettiğim bir kitaptı bunu aldım 


                                      <3 <3 <3 TESS GERRITSEN <3 <3 <3

bir insan bir yazar bu kadar tatlı bu kadar sevimli olabilirmi?? Gerçekten sevdiğim bir yazardı ama tanıştıktan sonra cidden taptım kadına 4 saat imza için kuyrukta beklemiş olabilirim ama tess im için bir 4saat daha beklerim.Kadın duramadan 6 saat imza verdi ve suratından gülücük eksik olmadı nereye istersek  oraya imza attı ayraçlara kitaplara fularlara ohh oh oh.Ben kadının yerinde olsam bu kadar sabırlı olamazdım galiba fotoğraf üstüne fotoğrafalar, 8-10 kitap getirenler...
     
 ben yalnızca bu iki kitabı imzalattım üstelik silinişi arkadaşım için imzalattım sanırım cumartesi bir daha imza kuyruğundayım :) :)


Ayracıda imzalattım ben sadece bir kitapla yetinmediğim için :)
 ve tabi onunlada fotoğrafı ihmal etmedim :) şunuda söylemek istedim yanındaki çevirmende o kadar sıcakkanlı ki ikisinin yüzünden gülümseme eksik olmadı.Tess imle ingilizce konuşmaya kalktım ve heyecandan ne diyeceğimi unuttum kalkıp you are so friendly and cute dedim ne anladılar bilmiyorum ama ikiside güldüler.



Her ne kadar şunu şunu diyecem diye kendimi hazırlasamda ağzımdan bu cümle çıkabildi sadece utanç içerisindeyim :D :D
  Her neyse Tüyap çok güzeldi TESS mükemmeldi canım benim  ya cts yine imza kuyruğundayım en sevdiğim kitabı CERRAH  ı imzalatacağım..
   Umarım güzel bir ilk yazı olmuştur :)..




You Might Also Like

2 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe