amazinGLEE,surprisinGLEE,excitinGLEE

10.12.14

   

                                                Heyyo!!! yine ben *-* *-*


         Diziler hakkında ki ilk yayınımı benim için apayrı bir yeri olan ve Amerika'da 9 ocakta final sezonu başlayacak olan bir diziyle yapmak istedim.

Türkiye'de pek rağbet görmeyen ama ilk sezonlarına bakarsak rekordan rekora koşan ödüllere doymayan bir dizidir kendileri.Ki hala ödüllere aday olmaya da devam ediyor.

Ben diziye 2012'de hazırlıktayken henüz dizinin 4.sezon çekimleri devam ederken bir arkadaşımın önerisiyle başladım.Yurtta kalıyordum net yoktu ne yazıkki :(  sadece haftasonları misafirliğe gittiğim kuzenimde izliyordum.
Ama yok öyle bişey misafirim sözde açıyodum diziyi allah ne verdiyse 8-10 bölüm izliyordum.Böyle sıkıntılı durumlara rağmen 3 hafta sonu sonrasında yeni bölüm bekler olmuştum :D

İlk 3 sezon o kadar muhteşem ki diyecek laf bulamıyorum.Bu diziden önce büyük müzikal dizileri komik bulurdum açıkçası en ufak bişey olur lay lay lay şarkıya başlarlar.Çok çocukça gelirdi bana,hiç sevmezdim doğrusu ta ki Glee ile tanışana kadar tabi.

Olay örgüsü olsun ,seçilen şarkılar olsun,oyunculuklar,sesler,karakterler...Hepsimi müthiş olur
Normalinde bir dizi izlersem ya da film ana karakter aptal değilse severim ve kötü karakterlerden nefret ederim. 

                    Gel gelelim Glee'ye
Sue Sylvester "Jane Lynch"  bu kadar muhteşem kötümü olur.Kadını daha önce tanımıyordum ama dizideki favori karakterlerimden biri.Hele Glee kulübü  ile uğraşmaları blain ile iddiaları seviyom ben bu çatlağı ve en çokta Will Schuester ile dalga geçmeleri,kavgaları yok mu bayılıyorum oralara..


Hala neden sevdiğimi anlamadıysanız şunu izleyin hak vereceksiniz bana :)

Ama sonununa kadar mutlaka izleyin kısacık zaten 1dk sadece.



 Santana Lopez "Naya Rivera" sen nasıl bir şeysin taparlar sana güzellik desen onda,ses desen onda,iş sürt*klüğemi vardı en ala sürt*k de o olur :D Tama Katniss girl on fire ama Naya'da Girl on fire benim için söylediği alicia keys şarkısıyla.
Brittany S. Pears "Heather Morris" daha önce bir salağı bu kadar çok sevmedim ki ben :D :D 
dansçı kızımız ilk sezon Kurt'e Single Ladies dansını öğretmek için sete geliyor sonra diziye dahil oluyor daha sonrada ana kadroya katılıyor.
  
Chris Colfer ve AMBER RİLEY

İlk bölümden itibaren en en en çok beğendiğim ikili.Bölüm 1de tutuştukları kavga ile ve sonrasında gelen 


şu performans beni Mercedes'e aşık etmeye yetti diyebilirim.Kendisi dizi aleminde ilk platonik aşkımdır.Ses desen muhteşem kere muhteşem bir sesi var,ayrıca kilosuna rağmen çok güzel dans edebiliyor ve "Dancing with the stars" yarışmasında da 1. oldu benim tombalağım :) :) fakat dizinin 4. sezonunda gerizekalı yapımcılar ana kadrodan çıkardılar.Yalnızca misafir olarak geldi bir kaç bölüm.

"Hayatımda hiç homofobik bir insan olmadım olanları da anlamadım."

Kurt Hummel dizinin Gay'i,başına bir sürü şey geliyor zalımların zulmüne katlanıyor.Eziyet çektiriyorlar falan ama gay olduğu için küçük görülen Kurt yılmıyor.Bir sürü başarıya imza atıyor,sesi güzel erkek olmasına rağmen tiz seslere çıkabiliyor,kadın şarkıları söyleyebiliyor.Oyuncu seçmelerine de Artie karakteri için katılıyor ilk başta,ama yapımcı tarafından çok beğenildiği için Kurt karakterini Chris'e özel yaratıyor.
Ayrıca Altın Küre ödülü de var ve   2011 TIME 100 listesinde dünyanın en etkili 100 insanından biri seçilmiştir.

Değinmeden geçemiyecem
                                                                     R.I.P    Cory 

Rachel'ı bilen seven ben bu diziye bayılıyorum 4.sezon yeni karakterler sıçtı dizinin içine hiç birini sevmedim bide ilk sezon yaşananlar baştan yaşanıyormuş gibi geldi bana,sanırım herkese öyle gelmiş olacak ki ratingleri iyice düştü 4 ve 5.sezonda yapımcılar akıllanmış olacak ki 5.sezonun sonuna doğru eski oyuncuları topladılar tekrar ama maalesef ratinglerde düzelme olmadı.

 O yüzden ne yazık ki 6.sezon sadece 13 bölümden oluşacak ve ilk satırda  yazdığım gibi 9 ocakta başlayacak.Bir hafta falan sürüyordu çevirisinin yapılması geçen sezon bende çıkar çıkmaz yarım yamalak anlayarak izliyodum çeviri çıkıncada bir daha izliyordum son bölümlerini.

5.sezon 12-13 bölümleri dizinin 100 bölüm olması şerefine eskileri toparladılar ve çok özlediğimiz muhteşem iki bölüm çıkarttılar ortaya bu bölümlerden sonra Glee'yi New York a taşıdılar ve eskilerle bitirdiler sezonu.

6.sezonu ben büyük bir merakla bekliyorum iş nereye varacak nasıl bitecek umararım çoğu dizide olduğu gibi final sezonu hayal kırıklığı olmaz..

Son olarak BECKY'nin BİTCH deyişine hastayım 

Son olarak yazımı dizinin efsane şarkısı DON'T STOP BELİEVİNG  ile veda etmek istiyom :)

   
                                                                                     Kalın sağlıcakla........ :)


You Might Also Like

5 yorum

  1. Don't stop believing Glee'nin olmazsa olmazı zaten! Bilmiyorum izledin mi ama Glee'nin Konser Turu filminde harika cover'lamışlardı. Tess ve kitaplardan sonra Glee hayranı da olduğunu görünce çok şaşırdım. Glee'nin adı her geçtiğinde kafamın üstüne Loser işareti yapıyorum ben o kadar yani :D Bir de son sezon Cory öldüğünde tekrar cover'ladılar Don't stop believing'i Kurt söylemişti ve o da harika olmuştu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha daha ne cevherler var bende :D :D izlemem mi tabiiki izledim :) evet orada da güzeldi fakat benim favorim rachel'in 4.sezon(galiba) sonu söylediği solo halidir..(seçmelere katılırken ki) daha çok sevmemin sebebi şarkıyı söylerken ilk bölümden kesitler gösterilmeside olabilir tabi :) 100.bölümde kurt rachel ve diğerleriyle de başka güzeldi. (dont stop believiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin) diye mercedes<3 in çığlığına hastayım belirtmek isterim :D

      Sil
  2. paylaşımlarınız hoş ve sade başarılar www.aktuelurunhaberleri.com takipçimiz olur musunuz

    YanıtlaSil
  3. paylaşımlarınız hoş ve sade başarılar www.aktuelurunhaberleri.com takipçimiz olur musunuz

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe