İlk John Green Kitabım **KAĞITTAN KENTLER**

6.12.14

Kağıttan Kentler  

Yazar            : John Green                                            
 Çevirmen      : Banu Talu
Yayınevi       : Pegasus
Goodreads    : 4.05 

Kendini ararken kaybolmanın ve yeni bir başlangıçla hayat ile aşkı keşfetmenin hikâyesi...

Quentin Jacobsen tüm hayatını, maceraperestliğin kitabını yazmış Margo Roth Spiegelman'ı uzaktan severek geçirmiştir. Bu yüzden Margo tıpkı bir ninja gibi giyinmiş halde penceresine tırmanıp zekice planladığı intikam savaşına onu davet edince Quentin, Margo'nun peşine düşer.

Genç kızla sabaha kadar ortalığı karıştırdıktan sonra okula giden Quentin, her zaman bilinmezlerle dolu olan Margo'nun artık tam bir gizeme dönüştüğünü keşfedecektir. Fakat kısa süre sonra ipuçları olduğunu ve bunların kendisi için bırakıldığını fark eder. Birbirinden bağımsızmış gibi görünen ipuçlarının peşinde inatla ilerlemesine rağmen Quentin, Margo'ya ne kadar yaklaşırsa, tanıdığını sandığı kızdan o kadar uzaklaştığını görecektir...

             Üstüne çok çook konuşulan çoğu kişinin okuduğu ve Yorumunun yapıldığı bir kitapla karşınızdayım yine.

 Yorum yazısı değil bu sadece beğendiğim Birkaç alıntısına yer vereceğim bide birazda Kitap hakkında konuşacam.

  Pek böyle popüleritesi artan kitapları alıp okumayı sevmiyorum her kafadan öyle sesler çıkıyor ki resmen kitaptan soğuyor insan.Bende biraz ortalık durulsunda öyle alır okurum dedim bu kitap için de.
 Tüyap zamanı kitapyurdu sitesinde 2li tekliflerde fiyatlarının Cazip gelmesi ile hadi bakalım herkesin ayıla bayıla okuduğu bu Popüler kitapları alıyım dedim.
        
Veeee böylece 

                      bu iki Ciltli bebekle 

                                 şu ikili



alınmış oluyorlar tarafımdan.
   ciltli John greenler'i15,6 gibi bir fiyata Senden önce Ben 14 liraya falan almış oldum. 
Senden Önce Ben' i okudum yorumun falan Girmedim ama kitabı beğendim tabii,ikinci olarakta Kağıttan Kentleri okudum bunuda beğendim tabisii.
   
****BENCE ve KEŞKELERİM(çok ufak spoilerlar var)
  Margo keşke daha çok olsaydı kitapta çok az olmasına rağmen sevdim kızı benimde böyle çatlak bir Kaç insana ihtiyacım var içimdeki çatlağı uyandıracak :D
Ben gibi aynı zamanda kanlı Ben ile Dalga geçildiği gibi benimde böyle dalga geçeceğim bir arkadaşım olsa fena olmaz 

Quentin azmine hayranım senin kalk bana deki şu yaptıklarımı yaparsan mutlu son ile biten bir "romeo ve juliet" aşkına sahip Olacaksın yine ciddi ciddi düşünürüm onca yolu tepmeyi..
Hem sonra benzin de çok pahalı türkiyede onca km arabayla gidilmez :D :D

Kitapta ilk bölümler çok güzeldi Margo ve Quentin'in çıktıkları gece macerası eğlenceliydi sonra tabiki Ben,Radar,Q ve Lacey  nin çıktıkları araba yolculuğu Ben'in çiş mevzusu varya beni benden aldı güldüm güldüm güldüm ki hala şimdi düşününce tebessüm ettim yine :D :D

Evet gençlik kitabı,amerikan gençliğini anlatmış eğlenceli bir kitap (hepsi değil Eğlenceli olduğu kadar dokunaklı yerleride var ;)

 "Hem kahkaha attıracak kadar komik hem de gerçekten dokunaklı." 
-Kliatt-
diye güzelce Özetlemiş kitabı :)

Eğer hala okumadıysanız benim gibi üstünden zaman geçmesini beklediyseniz artık alın okuyun vakit geldi :)
  

Kitapta gerçekten sevdiğim bir kaç alıntı paylaşmak istedim
#Ağlamaya başlayacakmışım ve gözlerimden Çiş çıkacakmış gibi geliyor.
                                              


#Sonsuza dek şimdilerden oluşur.





#İşemek ,bir kere başladığınızda bırakması Çok ama çok zor olan iyi bir kitap gibidir.




#Seyahat etmenin kendinizle ilgili size çok şey öğrettiğini keşfediyorum. Mesela saatte yüz yirmi dört kilometreyle Güney Carolina'dan geçerken, çoğunlukla boş olan bir Bluefin Enerji içeceği şişesine Çişini yapacak türde bir insan olduğumu hiç düşünmezdim... ama aslında o türde bir insanım. Ayrıca, biraz Bluefin enerji içeceği ile çok miktarda çişi karıştırınca sonucun şaşırtıcı derecede göz kamaştırıcı bir turkuaz tonu olacağını Önceden bilmezdim. O kadar güzel görünüyor ki, Lacey ile Ben uyandıklarında görebilsinler diye, şişenin kapağını kapatıp bardak tutucuda bırakmak istiyorum.
Ama Radar benimle aynı fikirde değil. "Eğer o boku hemen pencereden dışarı atmazsan, on bir yıllık arkadaşlığımızı bitiriyorum," diyor.
"Bok değil," diyorum. "Çiş."



Bİr başka yazımın daha sonundayım.Ben beğendim kitabı ki çoğu kişi beğenmiş bugüne kadar ben blogger alemine beğenenleri duydumdaha çok.
Kitaba ergen kitabı diyen olmuş, çocuk kitabı diyen olmuş,sıkıldım diyen olmuş ben durağan yerlerden bahsettiklerini Sanıyorum ama herşeyde de bir aksiyon bir atraksiyon beklemeyi Bırakın arkadaş azıcık duygulara yönelin o karakterin psikolojisine bürünün Anlamaya çalışın..böyle yorumları okuyunca sinirleniyom elimde olmadan 

Düşüncesine katılmasamda sırf Margo için yazıda olmadık yerlerde cümle ortasında Büyük harf kullandım :D
                 haadi bayss :)

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe