Goodreads 2015 Kazananları

2.12.15



Çoğunuz Goodreads'i biliyorsunuz yada kullanıyorsunuz.Hatta neredeyse hepiniz ama genede bu yazıyı yazmak istedim.

Geçen yıl Marslı'ya hiç bir bilgim olmadan oy kullanmam,kazanması,sabırsızlıkla çıkmasını beklemem sonrasında 2015 en beğendiğim kitapları arasında olması sonucu goodreadsin 2015 sonuçlarını merakla bekliyordum ve işte burdalar.

Marslı yorumu

3 milyon oy kullanılmış bu yıl.Çoğunu bildiğimiz kitaplarda kazananlar şaşırtmadı beni.

En İyi Kurgu



55 yıl aradan sonra gelen bir devam kitabı.Bu sömesterda ikiside okunacak.

G.R.R.Martin'in yorumu.Bu adam için iyi veya kötü dilekte bulunamıyorum.Ya seriyi bitiremeden giderse diye kötü dilek yok.Nefret ettiğim içinde iyi dilek yok -_-



En İyi Polisiye                                                                                   


Tess'ten övgüyü almış,sonrasında G.R.R.Martin'den övgü almış bir kitap sanırım hiç şaşırtmadı.
1 yıldır elimde neden okumuyorum bilmiyorum.

En İyi Fantastik                                                                                    

Heil Neil!
Süpersin ya amerikan tanrılarına yeni kavuşmuşken bunun çevirilmesini sabırsızlıkla bekliyorum.

En İyi Bilim-Kurgu                                                                             

En şaşırmadığım kazanan :D Gerçekten mükemmel bir seri ilk kitaptan hissettirdi kendini.
Amerikan tanrılarından sonra direk başlanacak.

Ve pegasusa teşekkür ETMİYORUM çünkü çok paragöz ve nalet bir yayınevi.

En İyi Çizgi Roman                                                                             



Bu saga serisini görmekten insanların öve öve bitirememesinden bıktım.Birinci oluncada dayanamadım ve hemen siparişi verdim.

Kitapyurdu biraz acele olabilir misin?? >:(



En İyi Çocuk                                                                                     

Olimposlular okundu ,olimpos kahramanları okunacak sonrada bu :)
Şaşırmadığım bir başka kitap.Doğan tuvalet kağıdından daha kötü kağıtlara bastığı için 20tl verip almadım.Sinirimin geçmesini bekliyorum.

En İyi Çıkış                                                                                           
Herşeyden çok Onur abla çevirdi diye alıp okuyasım vardı.Ama pegasus 39.5tllik etiketiyle gerçektn soğuttu beni kendinden.
Tercihimi Altın oğuldan yana kullandığım için şimdilik bu beni bekliyor.
10 çekilişe katıldım neredeyse çıkar diye umuyordum,ama caanım şansım ne zaman yüzüme güldü ki -_-

Bunlar dışında                                                                             

En iyi historical

Yakında çıkıyor pegasustan.
Ben olsam 50tl etiket koyarım ne de olsa 1. oldu -_-







En iyi YA

Pegasusa rağmen bunu alıp okuyacam merak ettim gerçekten.







En iyi YA Fantastik ve Bilimkurgu


Dünya tarihinde en iğrenç kapaklar ve 2 katlı tuvalet kağıdı inceliğinde sayfalarıyla en kalitesiz yayınevi ödülünde birinci olan Dex yayınlarından çıkan 
Cam Şato serisi 

İlk kitap ucuzluktan alındı ama seriyi yarıda bırakırlar diye korkuyorum.

3. kitabıdaçıkarsınlar seriye başlayacam ^_^ 


Geriye kalan bir kaç kategoride kim kazandı görmek isterseniz yada direk goodreadste okumak isterseniz


You Might Also Like

12 yorum

  1. Ahahah Doğan'ın kâğıtlarına yaptığın yoruma bayıldım aynı şeyleri düşünüyoruz :D Trendeki Kız'ı ilk çıktığı zamanlarda çok merak edip sonra hakkında yazılan yorumları okudukça soğumuştum o yüzden goodreads ödülü alınca şaşırdım açıkçası. Sanırım yine merak etmeye başladım :D Saga'yı da bir ben alamadım yaa çok merak ediyurumm -_-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende de o heyecanın ölümü gerçekleşti ama hala biraz duruyor.Okunacak en kısa zamanda ^_^ Sagayı sende edin bak bkm express'in 20 tl iade kampanyası birinin fiyatına 2sini edin.

      Sil
    2. vay be harikaymış tamamdırr^^

      Sil
  2. Saga'nın ilk iki cildini okudum, bence pişman olmayacaksın :D Trendeki Kız'a ben de oy verdim, kitabı çok beğenmiştim ama hakkında yapılan kötü yorumlar da az değil şimdi, kazanmasına şaşırdım açıkçası. Bu arada G.R.R hakkında haklısın ya, adam göçüp gider diye ben de korkuyorum, beddua etmemeye çalışıyorum. Yazsa bitirse artık, okurken içim rahat olur en azından :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an Saga için süper heyecanlıyım gelsede hemen okusam.Trendeki Kızı sömestırda okuyacam inşallah sömestırda okunacaklar bini aştı ama olsun içim rahatlıyor okunacak tarihleri atayınca elimdeki kitaplara *-*
      Daha önümüzde uzun yıllar var G.R.R.Martinle seriyi bitirecek gibi değil.

      Sil
  3. "Ben olsam 50tl etiket koyarım ne de olsa 1. oldu -_-"

    Ama iyi güldüm.. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pegasus duymasın inanır 3.kitabı 50tl yapar mı yapar valla :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe