Uzuuuuun Bir Aradan Sonra

16.11.16



Birilerinin ya buraya geri dönmesi gerekiyordu ya da başını alıp blog diyarından gitmesi.

Gitmek o kadar kolay olmadığına göre blogu açmam üzerinden 3yıl 4gün geçtikten sonra bir şeyler yazmak istedim 😊

Bu güne kadar neredeydim?
En son nisan ayında mart ayında okuduklarım yazısını girmiştim.Ondan sonra vizelerdi dinlenmekti yazın gelişi , erasmus macerası, heyecanı ve hazırlığı  ne kitap okudum ne de okuyasım geldi ve hala bir okuyamama durumum var.😌 

Evet erasmus öğrencisi olarak Polonya Varşovadayım çok olmasa da sancılı bir sınav, evrak işleri sonucunda buradayım ve bugün benim 50. günüm.😨 Nasıl geçtiğini anlamadığım bir 50 gün😕

Şimdi bu yazıyı okuyan arkadaşlarıma bir sorum var.

Bugüne kadar hep kitaplardan gittim ve öyle devam edeceğim ama bu aralar hiç okuyamadığım için de buralarının boş kalmasını istemiyorum.
Bu durumda sizce gezi yazıları tarzında bilgilendirici olmasını umduğum yazılar yazsam nasıl olur?

Blog dünyasından kopmamaya çalışırken (geri dönmeye çalışırken desem daha güzel olur sanırım 😃) nasıl bir yol izlemem gerektiğine dair fikirlerinizi paylaşırsanız çok sevinir, mutlu olurum 😊😊





You Might Also Like

10 yorum

  1. Polonya'nın kışı fenadır. Kolaylıklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geç oldu ama teşekkür ederim.Bir şekilde üstesinden geldim.O soğuklarına rağmen çok sevdiğim bir yer oldu :)

      Sil
  2. buralarda ara veren tek kişi ben değilmişim galiba :D vay be üniversite yıllarımı özlüyorum acayip yaşlanmış hissediyorum son zamanlarda okul bitince insan kendini "biz de üniversite şöyleydik" falan diye anlatırken bulunca bi irkiliyor. Polonya'ya gitmeyi, erasmus yapmayı ben de çok istememe rağmen okulumun otomatikman 1 yıl uzayacağı endişesiyle vazgeçmiştim. çünkü derslerimiz yıllıktı ve orda görülenlerin çoğu da kabul edilmiyordu :/ en azından içimizden biri hayalini gerçekleştirmiş hayırlı olsun diyor, gezi yazılarını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yalnız yazıyı 2016 da yazmış olman ve ben hala kendimi 2016 da zannettiğim için bugün gibi cevap vermem :D

      Sil
  3. şuanda neredesin? halen polonya'da mısın? en son 2016'ya yazmışsın bu yazıyı. sanıyorum ki erasmus biteli çok oldu ama halen yeni yazılarını göremedik, saygılar :)

    YanıtlaSil
  4. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    Q2SFQ

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe