Kitap mı? O ne?

29.5.17

Son aylarda durum bu şekilde.Hani bazen hayatınızı etrafınızdaki kişi ve durumlar belirler ya benimki de öyle oldu.

2016 ocak ayında ortalamamın başvuru kriterine uygun olduğu an erasmusa başvurdum ve sonrasında süreçte ne yazık ki kitap arka plana düştü.

Aslında memnunum buna biraz çünkü hayatımın tek yönlü olmasını hiç istemedim ve belli bir süre sadece kitaplar vardı.
Şimdi ise kitaplar kenara çekildi ama içimizdeki kitap aşkı okuma isteği silinemez hani 😉

Çoktandır kitap alışverişi yapmıyorum,ayda anca 1 kitap okuyorum bu yüzden hiç yazı girmiyorum.

Sonra tembelliği bir kenara bırakıp bir şeyler yazmak istediğim geldi aklıma ve bu blogunda sadece kitaplarla alakalı olmayan bir kişisel blog olduğu😃😊

Bende geçmişten bugüne doğru erasmus süreçimi anlatan yazılar yazmaya karar verdim.Çünkü o ilk süreçte bilgilendirici yazı çok aramıştım ve okumuştum erasmus başvuru ve dil sınavı süresince.Okuduğumda da kitap yorumlarıda olur tabi.

Ölmedim hala yaşıyorum yazısı gibi bir şey oldu bu bir sonraki yazım başvuru süreci ile alakalı olacak sanırım.

Her zaman yeni fikirlere açık olan biri olarak sormak istiyorum ne hakkında yazabilirim sizce?

You Might Also Like

0 yorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Bumerang - Yazarkafe

Görüntüleme Sayısı

Bumerang - Yazarkafe

Subscribe